tirsdag 13. september 2011

Bilder fra Lunéville!

Endelig kommer det litt bilder på bloggen min.
Har nok vært kjedelig for folk som følger med å ikke ha noe å se på, men
jeg skal forbedre meg på den fronten!

Her følger noen bilder fra Lunéville!

Bâtiment J på skolen.. Det er store bygninger fra A-H. Gadd ikke å ta bilder  av hele skolen. Mulig det kommer litt mer fra skolen en annen gang!
Meg, Georg (tysk utvekslingsstudent), og to koselige jenter fra klassen vår!
Og ja, nordmenn er store i forhold til med-Europeere!
Et vannhjul. Det er iallfall det jeg tror det er!

Dette er Château de Lunéville. Slottet blir kalt Le Petit Versailles fordi det er veldig       likt Versailles, bare mye mindre. Slottet og Parken er i den delen av Lunéville som er veldig koselig og vakker!


Vakker kunst som kan analyseres på mange forskjellige måter!
Godt utvalg av blomster i parken!

1 kommentar:

  1. Så koselig, Christoffer! Det der bildet av deg og de andre er sånn typisk "reklame for utvekslings-bilde" :D Vi savner deg her hjemme, men du koser deg vel ;) Og så må vi finne ut når vi kommer og besøker deg :P

    SvarSlett