mandag 2. januar 2012

Bonne Année !

Da er nyttår passert i Frankrike, og jeg har nå lov til å si at dette året har jeg kun vært i Frankrike !

Siden sist jeg skrev har det egentlig skjedd veldig lite, utenom at jeg har feiret nyttår !


Den 31. var jeg i en liten landsby med 60 innbyggere for å feire nyttår sammen med en del folk fra skolen + noen andre unge på vår alder, vi var rundt 24 stykker til sammen den natten !
Det var utrolig kult ! Ble en fantastisk bra nyttårsaften, tror ikke jeg kjedet meg ganske mye den kvelden/natten, utenom når vi prøvde og sove, og musikken fortsatt sto på i 5-tiden !

Dagen etter, rundt 13-tiden, den 01. var vi hos foreldrene til vertsfar hvor vi spiste et nyttårsmåltid sammen med totalt 16 folk fra familien !

Vi spiste til 18-tiden, altså drøyt lenge, og drøyt mye !
Da vi var ferdige der, som heldigvis er 150 meter fra der vi bor, snakket jeg kort med min norske familie på Skype før jeg gikk til sengs og sov i 15 timer !


Bonne Année alle sammen, gleder meg til årets første tur til Norge, det skal bli bra å se dere alle igjen !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar