onsdag 9. november 2011

Så har snart enda en uke gått! Imorgen er det siste skoledag før jeg tar fatt på en velfortjent langhelg, denne fredagen er det nemlig ikke skole. Grunnen til at vi har fri på fredag er slutten på 1. verdenskrig!

Denne uken fikk jeg tilbake karakterer to prøver vi hadde før Høstferien, begge to var i Engelsk (Engelsk Litteratur og Engelsk)..

Jeg ble direkte overrasket over resultatene!

I Engelsk fikk jeg 20, som er toppkarakter, er ikke akkurat misfornøyd med det, selv om engelsknivået her ikke er det beste! Det er dog viktig å føye til at prøvene ikke er noe lettere enn i Norge, og de krever mye pugging, er ikke bare å kunne snakke og skrive engelsk som teller!

På litteraturprøven fikk jeg 19,5, det er jo heller ikke verst!
Føles veldig godt å få så gode karakterer da det viser de andre her at jeg faktisk ikke er altfor dum!


Har begynt å spille ganske mye gitar igjen, noe som jo ikke er dumt! Problemet er at gitaren jeg spiller på ikke akkurat er den beste (en liten nylonstrenger).. Jeg ser derfor an muligheten til å kjøpe meg en ny gitar! Problemet er bare at jeg ikke vil betale altfor mye, men det er lite smart å kjøpe en ny akustisk som ikke er av bedre kvalitet enn den jeg allerede har i Norge!


Julen er heller ikke langt unna! Leste litt nyheter tidligere idag, og så at det blir spådd mangel på pinnekjøtt i år! Føler virkelig med dere som ikke får spist pinnekjøtt, og håper folk føler med meg som verken får spist det ELLER ribbe!
Det jeg dog håper på er at det kommer snø til Frankrike (bussene til skolen er stengt når det snør, ingen som har hørt om piggdekk her!), slik at jeg får den ordentlige julestemningen, selv om jeg skal feire jul den 25. desember!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar